13 Haziran 2014 Cuma

MİM: Soru yağmuru

Sevgili Madame Kokoş beni mimledi. Kendisine çok teşekkür ediyorum ve ilk mim sorularıma geçiyorum:

1. En çok sevdiğin yönün nedir?
Kinci olmamam
2. Sen hiç yağmurun altında ağladın mı?
Hayır
3.Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin,neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
*Sırf parası çok diye burnu havada olanlar
*Mağazada çalışanlarını daha güleryüzlü olmalarını isterdim
*Biraz da kendi huyumu değiştirmek isterdim. İtiraf edeyim: biraz değil, baya baya :)
4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Hayır, girmedim. Denizi çok seven biri değilim. Yazın da çok sık girmem
5. Yaşadığın en gülünç durum nedir?

Çok düşündüm, aklıma bir çok durum geliyor. Ama en basiti aceleyele metroya iniyorum, tam kapılar kapanıyorken trene biniyorum, iniyorum fakat ters yöne binmiş oluyorum. Offf, güleyim mı? ağlayım mı? Genelde bu durumlarda tek başına olmuyorum, ve karşıdaki insanlara karşı mahçup da oluyorum.

6. Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin, kimi seçerdin?
Düşünmeden, kesinlikle Sean Paul derim :)

7. Hayatın bir film olsa, hangi aktör veya artist oynasın isterdin?
Kimseye rölümü vermem dermişim :). Hayatım sıkıcı bir film olurdu. Hiç bir oyuncu oynamak kabul etmezdı.

8.Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
Duyugularımı açık açık gösteremem.

9. Süperman mi Batman mi?
 Sinderella'yi seçebilirmiyim?


10.Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi’ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Gece tuvalete kalkmazdım, hep orda canavarlar yaşadığını düşünürdüm, eğer beni yutarsa kim kurtarırdı beni :) Korkak mıydım, ne?
 11. Sence hayatın anlamı nedir?
 

Hayallerine ulaş, ulaşana kadar olduğu hayatı yaşa!

Sevgili, Madame Kokoş'e çok teşekkür ediyorum. Sayesinde ilk MİM'i yapmış oldum. Hayırlı uğurlu olsun!

Sevgiler,
Ç.Anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder