2 Temmuz 2014 Çarşamba

Rimmel London eyeliner / 003 glossy black

Ne demiştim, eyelinersiz olmaz!
Bugünkü konumuz ise Rimmel London eyeliner. Eyeliner ile pek barışamıyorum nedense; bu konuda çok şansım yok,maalesef. Neyse ki, denemeye devam diyorum ve bir zaman önce bu eyelineri almıştım. Neler söyleyebilirim: 
*suya dayanıklı bir ürün; evet ağlamama rağmen akmadı. Ağlama konusuna gelince, mutluluktan ağladım
*rengi 003 glossy black; parlak bitişi var ama tam siyah, grilik barandırmayan
*2,5 ml bir ürün
*kuruması var mı, bilemiyorum; çünkü 2 ay oldu alalı/kullanalı
*fiyatını, maalesef, hatırlamıyorum. Ama pahalı değil, zaten Rimmel London ürünleri pahalı olmuyor.
*fırça ucu sert; bu tarz ürünlerde olduğu gibi
*ucu sıvrı ama çok değil, bazen incecik olanlar da var. Neyse ki, bu sürmeye engel olmadığını düşünüyorum
*sürümü kolay, ama kalem tarzında eyeliner kadar pratik değil. Bu ürüne alışmak lazım, bana göre
*sürünce ıslak olduğu için dağalma tehlikesi var; bu yüzden çok dikkatli olmak gerekiyor. Neyse ki, hemen kuruyor.
*kalıcılığı başarılı, bence. Eğer gözümde, ağlamama rağmen, 7 saat akmdan kalıyor ise kalıcılığı iyi, diyebilirim
*gözlerimde duruşu ise
Sevdim ben bu eyelineri. Sıkça kullanabileceğim bir ürün olacak. Denemek isterseniz, kesinlikle deneyin derim!
Sevgiler,
Ç.Anne


2 yorum :

  1. Bu tarz eyelinerları bir ben mi süremiyorum yaaa :(
    Sen ne güzel sürmüşsün, güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
  2. Tatlım, merak etme, tek sen değil. Ben de beceremiyorum. Bakma güzel durduğuna, sürene kadar kaç defa sil baştan.
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil