22 Ağustos 2014 Cuma

4 gün: Tüm Zamanların Favorisi - The Balm Sexy Mama pudra

Tüm zamanların favorim The Balm markasına ait Sexy Mama transparan pudra - düşünmeden cevap verebilirim. Çünkü istediğim etkiyi bana veriyor ve beni mutlu ediyor. Uzun zamandır kullanıyorum ve yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Belki bu ürünü hala almayanlar var ise, onlara da fikir olsun.
Öncelikle ambalajı çok şık ve oldukça değişik; alışılmış dışında bir tasarımı var. Zaten bütün The Balm ürünleri şık ve oldukça tatlı ambalajlarına sahipler. Transparan ve renk vermiyor; matlaştırıyor ve fondöteni sabitliyor. Kadifemsi görünüm kazandırıyor. Kalıcılığı orta diyebilirim, 4 saat sonra tazelemem gerekiyor. Kokusu yok denecek kadar az ve rahatsız edici değil.
Çizgilere dolmuyor ve tozutma yapmıyor. Talc ve paraben içermemesi büyük bir artısı. 7,08 gr ve fiyatı 30 TL civarı ama %50 indirim oldu mu hiç kaçırmamak lazım.
Bu ürün seveni kadar sevmeyeni de var, tabiki. Ve, bence kozmetik ürünlerinde her zaman "deneme yanılma" yöntemi ile size hitap eden ürünü bulabilirsiniz.
Sevgiler,
Çalışan Anne

2 yorum :

  1. Rimmel stay matte kullanıyorum, genelde sabitleme amacıyla kullandığımdan pudralarım hızlı bitmiyor. O bittikten sonra bunu almak istiyorum belk bitmeden alırım inidirim denk getirirsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım, rahatlıkla önerebileceğim bir ürün. Denemelisin diye düşünüyorum...

      Sil