23 Ağustos 2014 Cumartesi

5 gün: Favori Maskara

Son zamanda sık kullandığım maskara ile ilgili yorumlarımı paylaşmak istiyorum sizlerle. Maybelline markasına ait The Falsies Feather-Look Volum' Express tam adı. Mor ambalajına sahiptır kendisi ve ben bu Falsies serinin ambalajlarına aşığım.
Fırçası seyrek kıllara sahip ve tombul şeklinde. Uygulanması oldukça kolay; mesela Rocket maskara ile uygulama yaparken çok zorlanıyorum. Kirpikleri ağırlaştırmıyor ve topaklanmıyor. Yalnız hacım konusunda hiç başarılı değil, sadece biraz uzatabiliyor ve belirginleştiriyor. Kirpiklere doğal görünüm kazandırıyor.
 Kullanıcıların yorumlarını okuduğum kadarıyla, kirpikleri birbirine yapıştırmıyor; ama bende hafif yapıştırdı. Resimdeki görünümü alabilmek için 4-5 kat sürdüm; çok fazla bir etki beklememek lazım. Çıkartması oldukça kolay, makyajı temizledikten sonra pandaya dönmüyorum :)
Sizin favori maskaranız hangisi?
Sevgiler,
Çalışan Anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder