24 Ağustos 2014 Pazar

6 gün: Günün Makyajı

Herkese iyi pazarlar!
Gri veya kahve tonlarda makyajlar favorimdır her zaman. Bugün ise günün makyajı ile karşınızdayım:
Kullandığım ürünler ve nasıl yaptım:
Balm Shelter'i tüm yüzüme uyguladım ve kapatılması gereken kusurları Faberlic kapatıcı ile kapattım. Sexy Mama pudra ile sabitledim, özellikle T-bölgemi. Frat Boy allığı da unutmamak lazım. Put a Lid on It far bazımı az miktarda alarak göz kapaklarıma sürdüm. Tüm göz kapağıma Matt Smith rengini uyguladım, göz kapağımın rengini eşitlemek amacı ile. Matt Chung'u uyguladım ve crease bölgemi Matt Galagher rengi ile keskin geçiş olmaması için belirginleştirdim. Ve göz kapağımın dış köşesine Matt Patel rengini uyguladım ki derinlik katabilmek amacı ile.Kirpik diplerime ve gözümün iç kısmına Emily kahverengi göz kalemimi uyguladım. 2-3 kat Rocket maskarayı sürdüm.
Essence kaş kiti ile kaşlarımı doldurdum ve Essence şeffaf jeli ile sabitledim. Dudaklarıma da ruj sürdüm mü, tamam. Bu kadar nereye hazırlandım? İşte, günün makyajı. Sık kullandıklarımdan.
Siz günlük makyajlarda hangi tonları tercih ediyorsunuz?
Sevgiler,
Çalışan Anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder