27 Ağustos 2014 Çarşamba

9 gün: Favori Dudak Bakımı

Bugün dudaklara nasıl bakmamız gerektiğini anlatacağım. Kozmetik ürünleri ile yaptığım kadar da, doğal bakımı da çok yaptığım oluyor.Ama doğal bakımı başka yazımda anlatacağım :)
Dudak bakımında severek kullandığım ürünler:
Rosense dudak balmı: harika gül kokuyor ve nemlendirmesi de fena değil. Yalnız sevmediğim taraf tamamen emilmemesi. Akşam sürüp, sabah kalktığımda dudağımda hala ürün olduğu gibi duruyor.
 Son zamanlarda keşf ettiğim Faberlic markasına ait E2E serisi şekerli dudak peelingi: yapısı biraz yağlı ve şeker gibi tanecikleri içeriyor. Hafif peelinglemeyi de yapıyor. Peki, bu minik ışıltılar ne için? Kolay kolay da çıkmıyorlar. Kokusu ise tam şekerin kokusu. Görüntüsü de beyaz renkli koyu kıvamında. Az miktarda dudaklarıma hafif masaj yaparak uyguluyorum. Ilık su ile duruluyorum.
 Yine Faberlic markasına E2E serisi çikolatalı dudak balmı: kıvamı yoğun ve harika çikolata kokuyor. Nemlendirmesi gayet iyi buldum. Ve minik ışıltılar sayesinde güzel görünüyor dudaklarım. Dudak parlatıcı niyetine da kullanıyorum. Sevmediğim tarafı ise parmakla uygulamak gerekiyor ki hijyen açısından pek sağlıklı değil. Ancak ellerimi yıkayıp, evde uyguluyorum.
Siz dudaklarınıza nasıl bakım yapıyorsunuz?
Sevgiler,
Çalışan Anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder