25 Kasım 2014 Salı

Dirty Works nemlendirici el kremi

Merhaba!
İstanbul bu günlerde çok yağmurlu ve soğuk. Soğuk hava ise cildimizi etkiliyor ve kurumasına sebep oluyor. Sürekli bu havadan zarar gören ellerimize de iyi bakmak ve nemlendirmek lazım. İyi el bakımı için harika bir tavsiyem var sizlere. Dirty Works markasına ait nemlendirici el kremi. Dirty Works İnglitere menşeli marka (yanılmıyorsam). Ürün çeşitliği çok zengin olmasa da, temel vücut ve yüz bakım ürünleri mevcut. Daha önce severek kullandığım peeling ve vücut losyonu'ndan bahsetmiştim. Fakat söylemeden geçemeyeceğim, peeling ve losyon Çin'de üretilmiştir.
Bugünkü konuğumuz ise nemlendirici el kremi:
Kremin özellikleri:
*kakao ve jojoba yağı içeriyor
*elleri yoğun şekilde nemlendirir ve pürüzsüzleştirir
*100 ml'lık ürün ve bereketli
*Fiyatı ise 10 TL civarı
*Gratis'lerde satılıyor
Peki ben bu kremden memnun kaldım mı? El kremlerinde benim için önemli olan nemlendirmesi ve yapış yapış olmaması, bu ürün başarıyla bu görevleri yerine getiriyor. Kurumuş ellerimi yoğun şekilde nemlendiriyor ve yumuşatıyor, yapış yapış da bırakmıyor ve hemen emiliyor. Kıvamı biraz yoğun olduğundan dolayı, nohut büyüklüğünde gayet yeterli geliyor. Kokulara hassas olan benim, kremin kokusuna aşık oldum. Parfümlü bir kokusu var ve uzun süre kalıyor ellerimde. Tabi, tüpte olması daha da avantajlı, çünkü kavanoz gibi olan ürünleri pek kullanmam, hem de hijyenik değil.
İçeriğine pek dikkat etmeyenlerdenim, bu yüzden dikkat eden varsa göz atsın.
Ben bu kremi çok sevdim, çünkü bir çok krem nemlendirme konusunda bana yeterli gelmiyor. Sizin de elleriniz çok kuruyor ise bu ürünü rahatlıkla önerebilirim.
Sizin sevdiğiniz el kremi hangisi?
Sevgiler,
Çalışan anne

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder