19 Kasım 2014 Çarşamba

Eylül - Ekim'de bitenler


Merhabalar!
Uzun zamandır bitenleri yazmadığımı fark ettim. "Bitenler" torbası doldu taştı, ben de çok bekletmeden yazmak istedim
Neler bitirdim:
*Elseve şampuan: yağlı saçlar için, bitenlerin klasiği. Kokusunu ve temizlemesini sevdiğim bir ürün.
*Blendax şampuan: nasıl olduysa, denemek için aldım. Bu normal saçlar için olduğundan bana pek uymadı, fakat vaad ettiği hacimi elde ettim (çok uzun süre olmasa da). Yağlı saçlar için olanını deneceğim. Ayrıca kokusu harika ve oldukça kalıcı
*Dirty Works banyo köpüğü: bitsin diye duş jeli niyetine kullandım :).Bu ürünlerin kokusu süper ve çok kalıcı.
*Dirty Works vücut losyonu: aşık oldum sana ya... fakat tek başına bu ürünü bulmak oldukça zor. Bu ürünü bulamayınca daha önce kullandığım vücut losyonu aldım, çünkü her losyon/krem bana yeterli gelmiyor. Ayrıntılı olarak yorumladım bu ürünü ama o kokusu yok mu... unutamayacağım.
*Isana kuru şampuan: orta derecede bir ürün fena değil.Yakında ayrıntılı yorumlayacağım.
*Garnier 3'ü 1 arada temizleyici: daha çok peeling gibi kullanıyordum, çünkü günlük kullanıma uygun değildir (bana göre). Uzun süre kullanıyordum, artık bıkmıştım hem kokusundan, hem kendisinden ve nihayet bitti.
*Brise d'Amour serisi yıkama jeli: Faberlic markasına ait ve favori olan ürünlerden biri.
*Expert Pharma serisi diş macunu: yine Faberlic markasına ait bir ürün. Beyazlatma etkisine sahip ve gayet iyi şekilde bu görevini yerine getiriyor. İçinde minik tanecikler mevcut ve temizlemesi fena değil. Fakat kokusu oldukça tuhaf, beni rahatsız ediyor.
*Splat diş macunu: adı ise Ultracomplex, hassas dişler için özellikle önerilir. Gayet da iyi geliyor hassas olan dişlerime.
*Splat diş macunu: meşhur Splat diş macunlardan Blackwood, rengi simsiyah. Hatta bir ara instagramda paylaşmıştım ve "bu nedir ya", "nasıl bir diş macunu" gibi yorumlar almıştım. Bu aralar hep Splat diş macunları kullanıyorum ve sizlerle yorumlarımı paylaşacağım.
Bitenlerle ilgili pek başarılı olmasam da, azar azar bitirmeye çalışıyorum.
Sevgiler,
Çalışan anne

2 yorum :

  1. Güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık blogunuzu takibe aldım ben de beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hoş geldiniz. Size de bakıyorum :)

      Sil