12 Ocak 2015 Pazartesi

Misafir kalem: Allabout Tuti'nin cilt bakım rutini

Herkese iyi haftalar diliyorum!
Bugün blogumda misafir var. Sevgili AllAboutTuti blogumda ağırlıyorum. Kendisine çok teşekkür ederim, beni kırmadı ve teklifimi kabul etti. Zevkle okuyacağınız yazıyla sizi başbaşa bırakıyorum.
 
Merhaba millet (:
Bugün sevgili "Kariyerde yaparım, blogumuda yazarım" blogunun sahibesine konuk yazar oldum (: 
Kendisini hem instagramda hemde blog da severek takip ediyorum ve samimiyetine bayılıyorum.. Beni blogunda konuk ettiğin için tekrar teşekkür ederim tatlım :* 
Cilt tipime göre bakım yazısıyla karşınızdayım bugün.. 

Öncelikle ürünleri toplu görmenizi istiyorum ayrıca her ürünü tek tek çekmedim bunaltmamak için eğer sorunuz olursa yorum bırakabilirsiniz :* 
T bölgesi yağlı biri olarak ilk ürünümüz Neutrogena visibly clear kendisini sabah akşam kullanıyorum ve performansından oldukça memnunum.. 
Nivea Aqua Sensatıon ise her makyajımı temizledikten sonra kullandığım fakat performansını sevmediğim bir ürün olduğu için kendilerini haftada bir kullanmaya başladım... 
Nivea Canlandırıcı Temizleme Sütünü makyajımı silmek için kullanıyorum yüzümü germiyor gözlerimi yakmıyor benim için en önemlisi gözlerimi acıtmaması, performansıda gayet iyi.. 
Nivea Arındırıcı Peeling banyoda kullandığım siyah noktalarımı temizlemek için aldığım bir ürün bitince yenilemiyeceğim çünkü hiçbir etkisini görmedim maalesef... 
Dalin şampuanı haftada birkez yüzümü yıkamak için kullanıyorum cildimi rahatlatıyor... 
Neutrogena'nın bu ürünü sivilceler için kullanıyorum (: Hergün kullanmıyorum fakat sivilce çıkmaya başladığını hissettiğimde uyguluyorum ve kesinlikle sonuç gayet başarılı tavsiye ederim...

Loreal'in bu ürününü yeni kullanmaya başladım ve sevdiğimi söylemeliyim.. 
Tek kötü yanı kokusu onun dışında şuan memnunum (:  
Son olarak nemlendiricim ve favorim Diadermine krem.. 
Banyodan sonra, sabah-akşam, makyajımı silince kullanıyorum ve çok memnunum..

Tonik kullanmıyorum onun yerine tercihim soda daha doğal olduğunu düşünüyorum.. 

Umarım yazımı beğenmişsinizdir..
Hepinizi öperim çok XOXO AllAboutTuti

 
 
Bir kaç ürünü oldukça merak ettim, çünkü benim de T-bölgem yağlı. Özellikle çok övdüğün Diadermine nemlendirici krem, sanırım çok yakında bu ürünü deneceğim.
Eğer sizin de aynı cilt tipiniz var ise bu yazı sizin için çok faydalı olabilir. Tekrar ve tekrar teşekkür ediyorum sevgili AllAboutTuti'ye beni kırmayıp bloguma misafir olduğu için ve bizlerle faydalı bilgileri paylaştığı için.
Sevgiler,
Çalışan anne

 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder