6 Nisan 2015 Pazartesi

Mart ayında bitenler

Yağmurlu bir gün...
Sanırım, bahar gelmeden yaz gelecektir. Acaba, Nisan'ın bahar ayı olduğundan haberi var mı?!
Bugün mart ayında hangi ürünleri bitirdim ve kısaca yorumlarımı paylaşmak istiyorum:
*Dermokil şampuan: yağlı saçlar için. İyi temizliyor, fakat saçlar çok kısa zamanda yağlandırıyor. Sevemedim, tekrar almayacağım.
*Isana normal,yağlıya dönük saçlar için şampuan: temizlemesi yetersiz geldi, kokusu biraz tuhaf ve ağır, saçlar akşam yıkasam, sabah yağlanıyordu. Hiç memnun kalmadım, ne yazık ki. Şampuan deneme ayı oldu sanki :)
*Brise d'Amour temizleme jeli: Faberlic markasına ait bu ürün. Memnunum, sürekli kullandığım ürün.
*Collagen el kremi: daha önce detaylı yorumlarımı paylaşmıştım. Severek kullandığım bir ürün.
*Splat diş macunu: hassas dişlerim için faydalı bir ürün.
*Expert Pharma ayak balmı: uzun süre severek kullandığım üründür. Nemlendirmesi oldukça iyi, yapış yapış hissi bırakmıyor, fakat farklı ürünleri denemek istiyorum artık.
*Eklips makyaj süngeri: kullanımı kolay bir sünger. Tabi,daha iyi süngerler de var ama uygun fiyatlı alternatif olarak bu ürünü rahatlıkla alabilirsiniz.
*Ivır zıvır yığını: ıslak tuvalet kağıdı ve Benri yardımcı malzemelerde baş tacımız - her bir ürün hayatımı kolaylaştırıyor.
Kendinize güzel bakın.
Sevgiler,
Çalışan anne

4 yorum :

  1. eklips ortak noktamız olmuş bu ay :) gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, canım. Uzun zamandır severek kullanıyorum 😊 indirimde gelsin yeniler.

      Sil
  2. aynen bende ısanayı begenmedım saçlarımı guzel temızlemedı acıkcası...gelsın yenılerrr :* muah!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı sorunlar var Isana şampuanı ile. Gelsin, gelsin ;)

      Sil